Υπεύθυνος σελίδας
Βασίλης Τριανταφύλλου

 

2023-2024

"Christmas in our school
Project eTwinning από την B΄ τάξη

Υπ/νη προγράμματος
            Αγλαΐα Μιδούχα

2022-2023

Το Αειφόρο Σχολείο μας και σε padlet

Από το Camporosso στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Γοργοποτάμου
Πρόγραμμα
eTwinning – Βίντεο εδώ

 

Easter Around Europe
Project eTwinning από την Γ΄ τάξη

Υπ/νη προγράμματος
            Ολυμπία Μαυράδα

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης του σχολείου μας, το σχολικό έτος 2022-2023,
συμμετέχουν σε εθνικό πρόγραμμα eTwinning με τίτλο
«Ταξίδι στη χώρα των χαρούμενων παιδιών – ΧΩΧΑΡΟΥΠΑ».
Σκοπός του προγράμματος είναι η προώθηση της συνεργατικής μάθησης, γραφής
και συνεργασίας μέσα από το περιβάλλον κοινωνικής δικτύωσης eTwinning

                                                                 Υπ/νη προγράμματος
                                                                 Ολυμπία Μαυράδα

Το σχολείο μας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2022-2023 θα πάρει μέρος στο πρόγραμμα «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο»
Οι πυλώνες με τους οποίους θα ασχοληθούν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας είναι:
- Προαγωγή Υγείας στο Σχολείο
- Από την Τοπική στην Πλανητική Κλίμακα
- Εξοικονόμηση Πόρων
- Προαγωγή Τεχνών και Πολιτισμού.
- Προαγωγή Μάθησης
                                       

Η Στ΄ τάξη συμμετέχει σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning
με τίτλο : "Free
From Bulling".
Στο πρόγραμμα παίρνουν μέρος η Ιταλία, η Ελλάδα, η Γερμανία και η Αμερική.
                                                    Υπ/νη προγράμματος
                                                    Μαρία Σόβολου

Το  σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα
"Το χαρτί του μέλλοντός μας"

2021-2022

Αποστολές από Πολωνία, Λετονία, Πορτογαλία και Κύπρο στο σχολείο μας
στο πλαίσιο του προγράμματος
ERASMUS   
 βίντεο_1      βίντεο_2      βίντεο_3

Κατασκευή ξύλινης φωλιάς για πουλιά

"Αθανάσιος Διάκος"
Το σχολείο μας πήρε μέρος στο διαγωνισμό "Το αποτύπωμα του 1821 στον τόπο μας"

2020-2021
Η εφημερίδα μας "Second Life" στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος
Erasmus+
1ο φύλλο  -  2ο φύλλο

"Δημιουργία παραμυθιού των μαθητών/τριών της Δ΄ τάξης του σχολείου μας"
"Η Κοκκινοσκουφίτσα ανάποδα"


2019-2020

Πασχαλινά έθιμα
Τα παιδιά της Δ΄ τάξης του σχολείου μας ερευνούν – συλλέγουν και δουλεύοντας ομαδικά δημιουργούν…
Δείτε ΕΔΩ την προσπάθειά τους

                                                       Παναγιώτα Αντωνίου (ΠΕ70)

    Επιτυχία για το σχολείο μας!!!
Στον πανελλήνιο διαγωνισμό
"WASTE LESS- TREASURE MORE" το σχολείο μας (Ε' και ΣΤ' τάξη)
πήρε το 1ο βραβείο

        Erasmus+
                            Ανακύκλωση - Ενέργεια και Νερό
Το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα Erasmus+ μαζί με τη Λετονία, την Κύπρο, την Πολωνία και την Πορτογαλία.

2015-2016

   «Πίνω γάλα κάθε μέρα και … πετάω στον αέρα»
Ένα πρόγραμμα με το οποίο δίνεται στα παιδιά η ευκαιρία:
Να κατανοήσουν την αξία του γάλακτος και των προϊόντων του στην ισορροπημένη διατροφή.
Να γνωρίσουν τα προϊόντα που παράγονται από το γάλα.
Να παρακολουθήσουν την εξέλιξη της γαλακτοβιομηχανίας και τις παραγωγικές διαδικασίες των γαλακτοκομικών από τη φάρμα μέχρι το τραπέζι μας.
Βίντεο τραγουδιού
                         
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:  ΜΙΔΟΥΧΑ ΑΓΛΑΙΑ,  ΜΑΥΡΑΔΑ ΟΛΥΜΠΙΑ
                                                                                            ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΝΤΡΟΥΖΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
                                                                                                               
           

         «Ας κάνουμε τον κόσμο παραμύθι»
    Μέσα από αυτό το πρόγραμμα προσπαθήσαμε να αναδείξουμε ότι η προσφορά του παραμυθιού και η συμβολή του στην ανάπτυξη της προσωπικότητας, στην εκπαίδευση, στην αγωγή, στην κοινωνική συμπεριφορά και στη συναισθηματική ωρίμανση του παιδιού είναι πολλαπλή και ανεκτίμητη.
    Το όλο πρόγραμμα κατέληξε σε ένα ευχάριστο παιχνίδι φιλαναγνωσίας εμψυχώνοντας την αναγνωστική ικανότητα των παιδιών.
    Ιδιαίτερα οι μικροί/ές αναγνώστες/ριες, μέσω των φιλαναγνωστικών δράσεων, συνάντησαν τη γοητεία της ανακάλυψης της γνώσης, την υπέροχη γεύση των λογοτεχνικών κειμένων, τη δημιουργική γραφή και κυρίως την αίσθηση της χαράς του παιχνιδιού και της δημιουργίας.
Τραγούδια: "Βιβλιοχαρά σ' όλη τη γη"  -  "Η αλεπού γιατρός
 (σε αργούς Η/Υ ακούγεται πρώτα το τραγούδι και μετά εμφανίζεται η εικόνα του βίντεο)
                                       
 ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
                                                                                                                ΜΑΥΡΑΔΑ ΟΛΥΜΠΙΑ
                                                                                                                ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ

 

 &n «ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ» - ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΤΣΗ
«Η καλλιέργεια της ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα σαν ταξιδάκι αναψυχής σ’ ένα σχολείο θαύμα»
 

    Βιωματική μάθηση  "το βαμβάκι"

α΄ μέρος - στο χωράφι

β΄ μέρος - στο εκκοκκιστήριο

                           Παναγιώτα Αντωνίου                                                                      

2014-2015

   "Η οικογένειά μου και η τάξη μου"

Κατά τo σχολικό έτος 2014 - 2015 αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε ένα project, με σκοπό να γνωρίσουν οι μαθητές καλύτερα τους γονείς και γενικά τις οικογένειες των άλλων παιδιών της τάξης τους.
Προηγήθηκαν απογευματινές συναντήσεις με τους γονείς. Στην τρίτη συνάντηση, μετά από συζήτηση, αποφασίστηκε το πρόγραμμα και του δώσαμε τον τίτλο: “Η οικογένεια και η τάξη μου”
ΣΚΟΠΟΣ:
Ο σκοπός μας ήταν διττός. Από τη μια να ανοίξουμε την πόρτα του σχολείου και να φέρουμε πιο κοντά τους γονείς στο σχολείο, γκρεμίζοντας πιθανούς φόβους και ανησυχίες και από την άλλη να νιώσουν οι μικροί μαθητές, της Α΄ τάξης, το σχολικό περιβάλλον σαν μια προέκταση του μικρού τους οικογενειακού περιβάλλοντος και έτσι να ενσωματωθούν πιο ομαλά σε αυτό.
Επιγραμματικά να «κερδίσουμε» γονείς και μαθητές.

   «Μαθαίνω να ζω υγιεινά»

ΤΑΞΗ Γ΄ - ΤΜΗΜΑΤΑ: Γ1 & Γ2

Διάρκεια προγράμματος: 15 Φεβρουαρίου – 20 Μαΐου
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί : Τσούπρα Ευαγγελία, Χαντζή Παναγιώτα

Η επιλογή του θέματος και των υποθεμάτων που δημιουργήθηκαν έγινε με βάση το ιστόγραμμα των ερωτήσεων, σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα και τις γνώσεις των μαθητών.
Σκοπός του προγράμματος είναι η ανάπτυξη συνεργασίας, η ανταλλαγή σκέψεων και ιδεών, η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, η άσκηση σε αυθεντικές καταστάσεις υπεύθυνης συμπεριφοράς, η αυτογνωσία και η αυτοεκτίμηση, ο σεβασμός στον εαυτό τους και τους άλλους, η επαφή με σχετικά κείμενα – παραμύθια ( με όλα τα οφέλη της ανάγνωσης), η διαχείριση συναισθημάτων και ορίων.

   «Δρόμο παίρνω… δρόμο αφήνω…»

ΤΑΞΕΙΣ : Β΄ ,  Δ΄
 

    Η διαρκής αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων δημιουργεί την ανάγκη για ευαισθητοποίηση των μαθητών μέσω τέτοιων προγραμμάτων πάνω στην κυκλοφοριακή αγωγή. Η σωστή αγωγή πρέπει να είναι ο στόχος μας, προκειμένου το παιδί να μπει στη θέση του οδηγού, του πεζού αλλά και του συνοδηγού. Αν και ο μαθητής δεν γνωρίζει κάτι πάνω σε αυτό το ζήτημα, μέσω αυτού του προγράμματος ενημερώνεται και μαθαίνει να κρίνει σωστά. Με αφορμή ατυχήματα γνωστών προσώπων των παιδιών, θεωρήσαμε πως ήταν η κατάλληλη στιγμή να ασχοληθούμε με αυτό το θέμα.

    Κατά διεξαγωγή του προγράμματος θα επισκεφτούμε το Κέντρο Κυκλοφοριακής Αγωγής, θα γράψουμε ποιήματα πάνω στη κυκλοφοριακή αγωγή, θα παίξουμε επιτραπέζια και ομαδικά παιχνίδια και  θα τραγουδήσουμε τραγούδια για τους κανόνες ασφαλείας.

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Μιδούχα Αγλαΐα, Σγάγιας Δημήτριος, Νακάκη Αικατερίνη, Σταθοπούλου Ελένη

     "ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ"

ΤΜΗΜΑΤΑ: Α1 (κ. Αντωνίου Παναγιώτα)
                     Α2 (κ. Μαυράδα Ολυμπία)

Τη σχολική χρονιά 2014-2015 η Α΄ τάξη, στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης, εκπονεί το πρόγραμμα «Φιλαναγνωσία».
Στόχος μας είναι η αγάπη για το βιβλίο.
Η ένταξη των βιβλίων στη ζωή της τάξης με κάθε αφορμή, μαθαίνει στα παιδιά ότι το διάβασμα αποτελεί ένα απαραίτητο και σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας.
Οι εκπαιδευτικοί είμαστε συναναγνώστες και παράλληλα εμψυχωτές, διαμεσολαβητές μεταξύ του παιδιού και του κόσμου των βιβλίων.
Στην ηλικία της Α΄ τάξης τα παιδιά έχουν μικρή αναγνωστική εμπειρία, γι’ αυτό ακολουθούμε δραστηριότητες που έχουν παιγνιώδη μορφή.
Το πρόγραμμα είναι ειδικά σχεδιασμένο για παιδιά Α΄ δημοτικού.
Υλοποιείται όλους τους μήνες του σχολικού έτους.